سیگمانامه

زندگی فرصت تحقق باورهای بلند است و فرصتی برای یافتن خدا در همه چیز. اگر مجال نگاشتن چنین زیستنی باشد این وبلاگ ارزش خواندن خواهد داشت.
شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۶ ب.ظ

زایمان و تجربه مرگ

نمی دانم وقتی باردار بودم و جسم او درون جسم من بود نسبت روح هایمان به هم چه بود...

هر چه هست روح و جسم به هم نزدیکند و از هم تأثیر می پذیرند حتما روح او به جسم من هم نزدیک بوده است...

برای همین چیزهاست که فکر می کنم زایمان نزدیک ترین تجربه زندگی به مرگ است! در مرگ روح خودت از جسمت جدا می شود و در زایمان جسم و روح جگر گوشه ات از جسم و روح تو جدا می شوند.


من زایمان طبیعی را تجربه کرده ام و هیچ وقت فراموشش نخواهم کرد زیرا زیباترین و عجیب ترین تجربه زندگی من پس از عقد، تولد نور دیده بوده است.


یک روزی توی آن دنیا شاید دور هم نشسته باشیم و هر کسی تجربه مردنش را برای دیگران بازگو کند.

کل نفس ذائقة الموت ثم إلینا ترجعون 57 عنکبوت

خدایا تو که لطفت به من زیاد است از تو یک مرگ شهیدانه می خواهم یک مرگ طبیعی و شهیدانه و دوست داشتنی که مثل خاطره زایمانم همه رنج هایش شیرین و شیرین و شیرین باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷
آرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی